Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Welkom nieuwe collega - praktische zaken

Praktische zaken

Welkom bij Philadelphia. Onderstaand vind je meer informatie over de CAO-regelingen en over de brochure ‘Welkom bij Philadelphia’. In deze brochure lees je meer over ons en over onze gedragscode. De inloggegevens voor PhilaNet, ons intranet, krijg je voor je eerste werkdag gemaild. Dan kun je de uitgebreide informatie doorlezen op PhilaNet onder 'Welkom voor nieuwe medewerker'.

Brochure nieuwe medewerkers

PhilaNet en systemen

Een persoonlijke online omgeving die je toegang geeft tot alle applicaties en systemen die voor jou relevant zijn: dat is PhilaNet. Je kunt hierbij denken aan systemen als AFAS en InPlanning, maar ook ons intranet PhilaNet. Hier lees je het laatste nieuws, vind je een heleboel informatie en belangrijke thema’s en heb je toegang tot de verschillende systemen. Neem een kijkje op PhilaNet en ontdek wat ze allemaal te bieden hebben.

PhilaNet bezoeken

De servicedesks

Heb je een vraag of ergens hulp bij nodig? Hieronder vind je een overzicht van alle servicedesks. Natuurlijk kun je ook altijd met je vragen terecht bij je leidinggevende.

  • Servicedesk ICT: (033) 760 22 22 of servicedesk.ict@philadelphia.nl
    Voor vragen over computers, laptops, programma’s, mobiele telefonie en printers. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.
  • Servicedesk HR: (033) 760 2120 of servicedesk.hr@philadelphia.nl
    Voor al je vragen over bijvoorbeeld salaris roosteren & plannen, verzuim, het Leerhuis en mutaties in systemen als AFAS en InPlanning. Ook kun je hier terecht met een vraag over loopbaan- en teamontwikkeling, samenwerking of arbeidsrechtelijke zaken. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
  • Servicedesk Huisvesting & Facilitair: (033) 760 22 88 of servicedesk.huisvesting@philadelphia.nl
    Voor bijvoorbeeld kleine reparatieverzoeken, vragen over onderhoud en beheer, melden van storingen, vragen over verhuizingen, etc. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
  • Servicedesk Communicatie: (033) 760 20 50 of servicedesk.communicatie@philadelphia.nl
    Voor alle vragen over bijvoorbeeld social media, huisstijl, intranet, beeldbank, DocuFiller (zelf folder of nieuwsbrief maken) of voor advies over interne communicatie of perszaken. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Inplanning

InPlanning is ons nieuwe rooster- en planningsysteem, waarin we onze uren plannen en we onze gewerkte uren, vakantie en verzuim bijhouden. Het systeem is gemakkelijk in gebruik, ondersteunt zelforganisatie en maakt het mogelijk om de cao-afspraken beter te verwerken. Op PhilaNet vind je alles over InPlanning.