Heb je een vraag over...

 

Mijn Philadelphia en systemen

Een persoonlijke online omgeving die je toegang geeft tot alle applicaties en systemen die voor jou relevant zijn: dat is Mijn Philadelphia. Je kunt hierbij denken aan systemen als Youforce en Aysist, maar ook ons intranet Phlink. Hier lees je het laatste nieuws, vind je een heleboel informatie over de verschillende protocollen en belangrijke thema’s en heb je toegang tot de verschillende systemen. In de twee filmpjes hieronder krijg je een digitale rondleiding binnen Mijn Philadelphia en Phlink. Neem ook zelf eens een kijkje en ontdek wat ze allemaal te bieden hebben.

 

De Servicedesks

Heb je een vraag of ergens hulp bij nodig? Hieronder vind je een overzicht van alle servicedesks.
Natuurlijk kun je ook altijd met je vragen terecht bij je leidinggevende.

  • Servicedesk ICT: (033) 760 22 22 of servicedesk.ict@philadelphia.nl
    Voor vragen over computers, laptops, programma’s zoals het ECD en Careware, mobiele telefonie en printers kun je terecht bij de Servicedesk ICT.
    Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 22.00 uur.
  • Servicedesk HR: (033) 760 2120 of servicedesk.hr@philadelphia.nl
    Voor al je HR vragen over bijvoorbeeld salaris (keuze 1 in het menu) roosteren & plannen, Verzuim, het Leerhuis en mutaties in systemen als YouForce en Aysist (keuze 2 in het menu). Ook kun je hier terecht met een vraag over loopbaan- en teamontwikkeling, samenwerking of arbeidsrechtelijke zaken (keuze 3 in het menu).
    Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
  • Servicedesk Huisvesting & Facilitair: (033) 760 22 88 of servicedesk.huisvesting@philadelphia.nl
    Voor alle vragen over Huisvesting & Facilitair bijvoorbeeld: kleine reparatieverzoeken, onderhoud en beheer, storingen, verhuizingen, etc. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
  • Servicedesk Communicatie: (033) 760 20 50 of servicedesk.communicatie@philadelphia.nl
    Voor alle vragen over bijvoorbeeld social media, huisstijl, Phlink, beeldbank, docufiller (zelf folder of nieuwsbrief maken) of voor advies over interne communicatie of perszaken.
    Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

 

Aysist

Als medewerker ben je zelf verantwoordelijk voor je uren. Om dit goed te kunnen doen, hebben we een e-Learning ontwikkeld. Deze e-Learning moet elke medewerker afronden, voordat je in kan/mag loggen in Aysist. Deze e-Learning kan je daarna nog gebruiken als je nog vragen hebt hoe je iets moet doen.

e-Learning Aysist

Portaal:
Via de onderstaande linkjes kom je direct in het portaal van je keuze.

Zorg en wonen
afdelingsportaal >>
medewerkersportaal >>

Intensieve Zorg
afdelingsportaal >>
medewerkersportaal >>

Werk & begeleiding
afdelingsportaal >>
medewerkersportaal >>

Waar wil je meer over weten?