Servicedesk Mijn Philadelphia

Informatie van Philadelphia vind je via de Mijn Philadelphia-omgeving.
Voor toegang heb je een account nodig bij Philadelphia.
Hieronder meer informatie over het account, de toegang en het activatieproces.

Voor toegang gebruiken wij de 'Phila login'-app en de 'Microsoft Authenticator Login'-app.
Met deze apps kun je overal en op elk apparaat inloggen op mijnphiladelphia.nl
De apps zijn te vinden in de appstore van je (eigen) mobiele device.

> Kijk hier voor meer informatie https://www.philadelphia.nl/inloggen
 

Voor cliënten

Mijn Philadelphia is de toegang tot jouw dossier. 
Je kunt niet zomaar in Mijn Philadelphia. 
Eerst moet je je account activeren. 
Daarna kun je in je dossier.
> Handleiding Activatie en inloggen cliënten

  • Wil jij ook toegang?
    Vertel het aan jouw begeleider.
    De begeleider helpt je verder.
  • Kom je er niet uit?
    Vertel het aan je begeleider.
    Dan kun je het samen nog eens proberen.
    En anders zoekt de begeleider hulp.
     

Voor verwanten en/of vertegenwoordigers

Om toegang te krijgen tot Mijn Philadelphia moeten jouw contactgegevens worden verwerkt op de locatie. Neem voor het aanmaken van een account, contact op met je contactpersoon op de locatie.
> Handleiding Activeren en inloggen verwanten

Voor vrijwilligers

Om toegang te krijgen tot Mijn Philadelphia moeten jouw contactgegevens worden verwerkt op de locatie. Neem voor het aanmaken van een account, contact op met aandachtsfunctionaris vrijwilligers op de locatie. 
> Handleiding Activeren en inloggen vrijwilligers

  • Gebruikersnaam of wachtwoord opnieuw opvragen? Ga naar mijnphiladelphia.nl
  • Heb je vragen over je gegevens, neem dan contact op met de locatie. 
  • Voor vragen over het inloggen kan de aandachtsfunctionaris vrijwilligers jou verder helpen.

Ga naar www.philadelphia.nl/vrijwilligers voor meer vrijwilligersinformatie
 

Voor medewerkers

Medewerkers krijgen een account wanneer ze in dienst treden. 

  • Gebruikersnaam of wachtwoord opnieuw opvragen? Ga naar mijnphiladelphia.nl
  • Heb je vragen over je gegevens, neem dan contact op met je leidinggevende. 
  • Voor vragen over het inloggen kun je terecht bij de Servicedesk ICT via e-mail servicedesk.ict@philadelphia.nl of via 033 - 760 22 22.

LET OP!
Per 1 december wordt de Phila Login-app stapsgewijs vervangen door de Microsoft Authenticator Login-app. De leverancier van de Phila Login-app stopt met het aanbieden van deze app.

Tijdelijk 2 apps om in te loggen
Vanaf 1 december 2021 gaan we stap voor stap over op inloggen via de Microsoft Authenticator Login-app. Gedurende enkele weken heb je zowel de Phila Login-app als de nieuwe login-app nodig, omdat we niet alles in 1 keer over kunnen zetten.  Op 1 januari 2022 zijn alle systemen omgezet en heb je alleen nog de Microsoft Authenticator Login-app nodig.

Ga naar www.philadelphia.nl/medewerker voor meer medewerkerinformatie
 

Privacy

Stichting Philadelphia Zorg besteedt veel aandacht aan Mijn Philadelphia en de informatie die je erop kunt vinden. Toch kan het zijn dat informatie onvolledig is. Als je vragen hebt, neem dan contact op via mijnphiladelphia@philadelphia.nl.
Mijn Philadelphia voldoet aan de eisen voor toegang tot persoonsgegevens (AVG). Meer informatie over ons privacybeleid vind je op www.philadelphia.nl/privacy.