Kwaliteit van zorg staat bij ons altijd voorop. We gebruiken wetenschappelijke en beproefde behandel- en begeleidingsstrategieën. Dat begint meteen al bij de eerste kennismaking als we bekijken hoe we iemand het beste kunnen helpen.
Goede zorg- en dienstverlening draait voor ons om bijdragen aan de ontwikkeling van de mensen die wij ondersteunen. Centraal hierbij staan de eigen regie en ‘het beste uit elkaar’. Wij gaan een betekenisvolle verbinding aan met iedereen die van ons zorg- of ondersteuning ontvangt. Wij werken regelarm en zorgen dat onze interne processen en bedrijfsvoering op orde zijn.
Als lid van de brancheorganisatie VGN werken we actief mee aan het landelijke Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg. Het Kwaliteitskader is vormgegeven door zorgaanbieders, samen met cliëntenorganisaties (Ieder(in), LSR), beroepsorganisaties (NVAG, V&VN, NIP, NVO), Zorgverzekeraars Nederland (ZN), het ministerie van VWS, Zorginstituut Nederland (ZiN) en de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ).
Onze deelname aan het Kwaliteitskader houdt in dat we voortdurend en gestructureerd werken aan het verbeteren van de zorg- en dienstverlening door:
Daarnaast is het kwaliteitssysteem van cluster Werk & Begeleiding gecertificeerd volgens ISO 9001:2015. De toeleiding van cliënten naar werk voldoet aan de normen van het Blik op Werk