Philadelphia doet mee met KVK Business Challenge, het open innovatieplatform van KVK. We doen dit om snel in contact te komen met de denkkracht, flexibiliteit en creativiteit van ondernemers. Op het platform vinden ondernemers uit binnen- en buitenland elkaar rond innovatievraagstukken. Grote bedrijven presenteren hun challenge. Mkb en zzp-ondernemers reageren hierop via de chat binnen vijf weken. De meest veelbelovende bijdragers worden uitgenodigd voor een digitale kennismaking, met als doel nieuwe samenwerkingen en innovatieve oplossingen.

Toekomstbestendig

Met welke functionaliteiten kunnen we DigiContact verbeteren om toekomstbestendig te zijn en beter te laten aansluiten op de wensen en behoeftes van de klant?

Philadelphia heeft ervoor gekozen de doorontwikkeling van DigiContact in te brengen in de challenge. DigiContact biedt 24/7 zorg op afstand door professionele hulpverleners aan mensen met een verstandelijke beperking. Zij kunnen DigiContact bereiken via een app op hun smartphone/tablet of door te bellen.

Het verlenen van virtuele persoonlijke zorg wordt steeds belangrijker, doordat er te weinig zorgpersoneel en -huisvestiging is en budgetten per cliënt teruglopen. Om adequaat in te kunnen spelen op deze ontwikkelingen is het nodig om de zorg op afstand naar een hoger niveau te tillen. Welke nieuwe mogelijkheden zijn er, zowel aan de kant van de gebruiker (cliënt) als aan de kant van Philadelphia? Met deze vraag nodigen we innovatieve ondernemers uit binnen- en buitenland uit om met ons mee te denken.

Meer informatie over de KVK Business Challenge vind je hier.