Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Utrecht

Ambulant Utrecht

Ambulante begeleiding
Contact opties

Hoe kunnen we je helpen?

Aanmelden voor locatie [javascript protected email address] Bellen naar Clientbureau

Ambulant Utrechtondersteunt jou om je zelfstandigheid te vergroten en te behouden. Je woont zelfstandig en de meeste dingen kun je prima zelf, zoals: boodschappen doen, koken en reizen. Toch heb je soms even wat ondersteuning nodig. Bijvoorbeeld bij het invulling geven aan je dagelijkse leven, om te gaan met situaties die je lastig vindt of het doornemen van post als je iets niet begrijpt. Wij noemen dat ondersteuning vanuit Mijn Netwerk. Dat kan bij jou thuis, op een ontmoetingsplek of op afstand via de telefoon, computer of tablet. Samen met een professionele begeleider bespreek je jouw wensen en welke ondersteuning bij jou past.

Meer informatie over onze werkwijze vind je hier linkje naar Ambulante ondersteuning met Mijn Netwerk.

Adres
Europalaan 500
3526KS Utrecht

We stimuleren en enthousiasmeren cliënten om naar ontmoetingsplekken te gaan:

  • Iedere dinsdag: Buurtcentrum Bij de Buren (Leidsche Rijn, Eerste Oosterparklaan 76) van 10:00-12:00
  • Iedere dinsdag: Buurtcentrum Hart van Noord (Zuidwest, Trumanlaan 60c) van 10:00-12:00
  • Iedere woensdag: Buurtcentrum de Boog (Overvecht, Gambiadreef 60) van 10:00-12:00
  • Iedere donderdag: Bibliotheek Neude (Stad, Neude 11) van 15:00-17:00
  • Iedere vrijdag: Buurtcentrum de Speler (Ondiep, Thorbeckelaan 18) van 10:00-12:00
  • En in Nieuwegein: Op maandag in even weken: Buurtplein Zuid (Ratelaar 37) van 13.00-15.00

Met de inzet van ontmoetingsplekken, DigiContact en Mijn Cursussen, hopen we dat de hulpvraag van een cliënt (deels) wordt beantwoord of opgepakt door het netwerk of aanbod in de wijk. Hierdoor kan een cliënt al voordat hij/zij in zorg is, begeleiding ervaren zonder de noodzaak achter de voordeur. Onze visie is om met Mijn Netwerk de wachtlijsten voor specialistische zorg te verkorten.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

Voor deze vorm begeleiding heb je een indicatie of beschikking nodig. Wil je precies weten wat wij voor jou kunnen doen? Neem dan contact met ons Cliëntbureau op. Het Cliëntbureau zorgt ervoor dat een medewerker van Philadelphia binnen enkele dagen contact met je opneemt. Telefoonnummer Cliëntbureau: 0800-0830

""

94,1%

van de cliënten geeft aan dat Philadelphia Top! of Goed helpt om hen het beste uit zichzelf te laten halen'.

Hier vind je ons