Ambulant Friesland ondersteunt jou om je zelfstandigheid te vergroten en te behouden. Je woont zelfstandig en de meeste dingen kun je prima zelf, zoals: boodschappen doen, koken en reizen. Toch heb je soms even wat ondersteuning nodig. Bijvoorbeeld bij het invulling geven aan je dagelijkse leven, om te gaan met situaties die je lastig vindt of het doornemen van post als je iets niet begrijpt.  Wij noemen dat ondersteuning vanuit Mijn Netwerk. Dat kan bij jou thuis, op een ontmoetingsplek of op afstand via de telefoon, computer of tablet. Samen met een professionele begeleider bespreek je jouw wensen en welke ondersteuning bij jou past.

Meer informatie over onze werkwijze vind je hier linkje naar Ambulante ondersteuning met Mijn Netwerk.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

Voor deze vorm begeleiding heb je een indicatie of beschikking nodig. Wil je precies weten wat wij voor jou kunnen doen? Neem dan contact met ons Cliëntbureau op. Het Cliëntbureau zorgt ervoor dat een medewerker van Philadelphia binnen enkele dagen contact met je opneemt. Telefoonnummer Cliëntbureau: 0800-0830

Ambulant Friesland

Ambulante begeleiding
Dobben 1
8701 GG BOLSWARD
asdas

Doelgroep

Je wilt je eigen keuzes maken en zo zelfstandig mogelijk leven. Wij bespreken met jou welke ondersteuning jij nodig hebt. Zodat jij een zo prettig mogelijk leven kunt leiden.

Je wilt een zo gewoon mogelijk leven leiden en doen waar je goed in bent. Wij kijken samen met jou naar wat jouw wensen zijn. Zodat jij een fijn leven hebt!

Een kind krijgen is heel bijzonder. Jij zorgt voor je kind. Wij helpen je te ontdekken hoe je dit het beste kunt doen. Zodat jij je kind zelf zo goed mogelijk op kunt voeden.

Specialisme

Locatietype

Als je op jezelf woont maar wel wat ondersteuning kunt gebruiken dan kun jij bij Philadelphia gebruikmaken van 'Mijn Netwerk'. Samen met jou bekijken we waar jij op dit moment behoefte aan hebt. Zo kun je zoveel als mogelijk zelf doen en jouw leven leiden zoals jij dat wilt.

Faciliteiten

De locatie heeft voldoende parkeergelegenheid. Zo zijn bezoekers altijd in de gelegenheid om even langs te komen.

De locatie is rolstoeltoegankelijk. Dat betekent dat de deuren breed genoeg zijn om te passeren met een rolstoel en er een lift aanwezig is.

In het activiteitencentrum proberen we je activiteiten aan te bieden waar jij plezier aan beleeft.

Woonvorm

Je hebt een zelfstandige woonruimte met aparte woonkamer en slaapkamer(s).

Ligging

Binnen 1km afstand van de locatie is er een centrum.

Binnen 1km afstand van de locatie is er een uitgaansgelegenheid.

De locatie bevindt zich in een woonwijk.

Binnen 1km afstand van de locatie is er een zwembad.

Binnen 1km afstand van de locatie bevinden zich winkels.

Binnen 1km afstand van de locatie kun je gebruikmaken van het openbaar vervoer.

Binnen 1km afstand van de locatie is er een bibliotheek.

Vragen

We gebruiken de term slechthorend wanneer iemand gehoorverlies heeft in één of beide oren. Wanneer dit gehoorverlies in beide oren 90 decibel of meer is dan noemen we dit doof.

Componence Asset List

Kwaliteit meten

We vragen aan iedereen die bij ons zorg of ondersteuning krijgt, hoe zij dit ervaren. Ook verwanten mogen laten weten wat ze ervan vinden. De kwaliteitsmeting van de afgelopen jaren is stabiel.

​​

Verder lezen over onze kwaliteit

Contact en aanmelden

Wil je weten wat er voor jou mogelijk is of heb je vragen?

Neem dan gerust contact met ons op.

  • Dat kan telefonisch via:  0800 – 0830
  • We zijn van maandag tot en met donderdag bereikbaar tussen 8.30 – 17.30 uur en op vrijdag tussen 8.30 – 17.00 uur
  • Of vul via de website de contactpagina in. We nemen dan zo snel als mogelijk contact met jou op

Je kunt je ook direct bij ons aanmelden. Vul dan het aanmeldformulier in.