Een goed begin is het halve werk. Daarom geven we je graag een warm welkom. Fijn dat je bij ons komt werken. We delen graag de ins- en outs van Philadelphia met jou, zodat je weet in wat voor organisatie je werkt en zelfverzekerd aan de slag kunt. Hieronder kun je onze corporate video bekijken. En op deze pagina hebben hebben we informatie verzameld die je de komende tijd op weg gaat helpen. Zo lees je bijvoorbeeld meer over de systemen waar jij gebruik van gaat maken. We hopen dat jij je zo snel mogelijk thuis voelt.

Praktische zaken

Onderstaand vind je meer informatie over de CAO-regelingen en over de brochure ‘Welkom bij Philadelphia’. In deze brochure lees je meer over ons en over onze gedragscode en protocollen.
 
De inloggegevens voor Mijn Philadelphia krijg je op je eerste werkdag. Dan kun je de uitgebreide informatie doorlezen op Mijn Philadelphia onder de tegel Welkom voor nieuwe medewerkers.

Brochure nieuwe medewerkers


CAO


Heb je een vraag over...

Mijn Philadelphia en systemen
Een persoonlijke online omgeving die je toegang geeft tot alle applicaties en systemen die voor jou relevant zijn: dat is Mijn Philadelphia. Je kunt hierbij denken aan systemen als Youforce en Aysist, maar ook ons intranet Mijn Philadelphia. Hier lees je het laatste nieuws, vind je een heleboel informatie over de verschillende protocollen en belangrijke thema’s en heb je toegang tot de verschillende systemen. Neem een kijkje bij https://mijnphiladelphia.nl en ontdek wat ze allemaal te bieden hebben.

De Servicedesks
Heb je een vraag of ergens hulp bij nodig? Hieronder vind je een overzicht van alle servicedesks.
Natuurlijk kun je ook altijd met je vragen terecht bij je leidinggevende.

  • Servicedesk ICT: (033) 760 22 22 of servicedesk.ict@philadelphia.nl
    Voor vragen over computers, laptops, programma’s zoals het ECD en Careware, mobiele telefonie en printers kun je terecht bij de Servicedesk ICT.
    Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 22.00 uur.
  • Servicedesk HR: (033) 760 2120 of servicedesk.hr@philadelphia.nl
    Voor al je HR vragen over bijvoorbeeld salaris (keuze 1 in het menu) roosteren & plannen, Verzuim, het Leerhuis en mutaties in systemen als YouForce en Aysist (keuze 2 in het menu). Ook kun je hier terecht met een vraag over loopbaan- en teamontwikkeling, samenwerking of arbeidsrechtelijke zaken (keuze 3 in het menu).
    Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
  • Servicedesk Huisvesting & Facilitair: (033) 760 22 88 of servicedesk.huisvesting@philadelphia.nl
    Voor alle vragen over Huisvesting & Facilitair bijvoorbeeld: kleine reparatieverzoeken, onderhoud en beheer, storingen, verhuizingen, etc. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
  • Servicedesk Communicatie: (033) 760 20 50 of servicedesk.communicatie@philadelphia.nl
    Voor alle vragen over bijvoorbeeld social media, huisstijl, intranet, beeldbank, docufiller (zelf folder of nieuwsbrief maken) of voor advies over interne communicatie of perszaken.
    Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Plannen met InPlanning
Als medewerker ben je zelf verantwoordelijk voor je uren. Om dit goed te kunnen doen, hebben we op Mijn Philadelphia informatie over de werkwijze.

  • Ga voor informatie naar Mijn Philadelphia > Systemen > Plannen en roosteren InPlanning