Heb je een vraag of ergens hulp bij nodig?

Hieronder vind je een overzicht van alle servicedesks. Natuurlijk kun je ook altijd met je vragen terecht bij je leidinggevende.

Servicedesk ICT: (033) 760 22 22 of servicedesk.ict@philadelphia.nl
Voor vragen over computers, laptops, programma's zoals het ECD en Careware, mobiele telefonie en printers kun je terecht bij de Servicedesk ICT. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 22.00 uur.

Servicedesk HR: (033) 760 2120 of servicedesk.hr@philadelphia.nl
Voor al je HR vragen over bijvoorbeeld salaris (keuze 1 in het menu) roosteren & plannen, Verzuim, het Leerhuis en mutaties in systemen als YouForce en Aysist (keuze 2 in het menu). Ook kun je hier terecht met een vraag over loopbaan- en teamontwikkeling, samenwerking of arbeidsrechtelijke zaken (keuze 3 in het menu). Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Servicedesk Huisvesting & Facilitair: (033) 760 22 88 of servicedesk.huisvesting@philadelphia.nl
Voor alle vragen over Huisvesting & Facilitair bijvoorbeeld: kleine reparatieverzoeken, onderhoud en beheer, storingen, verhuizingen, etc. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Servicedesk Communicatie: (033) 760 20 50 of servicedesk.communicatie@philadelphia.nl
Voor alle vragen over bijvoorbeeld social media, huisstijl, Phlink, beeldbank, docufiller (zelf folder of nieuwsbrief maken) of voor advies over interne communicatie of perszaken. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.